|
Post by Buff on Jan 30, 2007 17:11:32 GMT 1
Señores. Davids Bisbals and Company Ltd, sin cambiar de género, se autoafirma discípulo de los Europe, y fiel estilauder suyo. Morros pintados, micrófonos cerca de la boca, rizitos y tempestades vacunas, son lo más aférrimo al grupo sueco. Bisbals and Company Ltd, se hará cargo de la ficha de los dos únicos fieles existentes en el mundo(pobres incrédulos...) en dicho equipo. Se les otorgará derecho (negativo) de imagen..(con lo que tendrán que aportar guita sustancial), pero la picha, perdón la ficha estará pagada.
|
|
|
Post by david company on Jan 30, 2007 17:16:15 GMT 1
no entenc res.. no se que t'has fumat, però no abusis..
|
|
|
Post by jmAbellan on Jan 30, 2007 19:02:53 GMT 1
noto una irratibilidad con los Europe realmente sorprendente...
y desafortunada!
|
|
|
Post by Buff anda on Jan 31, 2007 17:57:38 GMT 1
|
|
|
Post by Zarra on Jan 31, 2007 18:05:19 GMT 1
Doncs buff!!!sí que es cert que hi han actituds bastant similars a les que comenta aquesta persona..però hi han grups per exemple com Queen, Dire Straits, que faria qualsevols cosa per defendre´ls de qualsevol atac..però, les coses s´han de dir ben dites, i així, ningú es sentirà molest.
Ni es "desafortunada", ni la gente tine que ser intransigentemente "reacia" El opend mind de la plebe ha de ser predicativa. Exemple: Quant s´ha demanat música alternativa intel.ligent, hi han posat, Police, Sting, ni se quines coses més, no es pot censurar i dir que el pop no és alternatiu i punt.. no? Com dic jo...para gustos los colores..
Així doncs, senyor Buff anda, tapa´t be que fa fred...i pensa el que dius...que en definitiva estàs fent el mateix que imperialitzar el "sentimiento reacio"
|
|
|
Post by Buff anda a pelo on Jan 31, 2007 18:09:19 GMT 1
|
|
|
Post by Zarra on Jan 31, 2007 18:27:35 GMT 1
A veure, nem a pams... Jo vaig tenir una persona molt proprera a mi, durant molts anys, que deia:No jode quien quiere sino quin puede. Si això et molesta, el to de definició, o les formes, es pot comentar, comunicar-li que baixi el registre i el to. Pèrò fins aquí. Si l´emissor no capta el misstage és el seu problema i ja s´ho trobarà. Però crec que fas un gra maasa gran.... La gent tendeix a dir que lo propi de cadascú és el millor, i com t´he dit, que no em toquin, ni Queen, ni els Dire Straits, ..però si em vingués algú que no ho volgués entendre amb bones paraules, significa que tampoc tindria mollera per escoltar i entendre els que li estàs ensenyant... Si per exemple el senyor Jmabellán, diu que es "desafortunat" el comentari contra Europe, tens tres opcions: a)no fer-li cas b)enfadar-te(i després des- enfadar-te) c)mosquejar-te perquè diu que és ·desafortunat", i investigar el perquè diu això. Jo, personalment, faria la a, ja que per a ell hi han coses importantíssimes(vitals) per a ell, que per a mi NO ho són, i viceversa, no creus? Apart conec els europe, i la veritat, ja descar-to la c..però com t´he dit, pa gustos los colores. Espero haver-me fet entendre i liquidar el tema, que ja som grandets...
|
|
Bufanda a pelo tieso
Guest
|
Post by Bufanda a pelo tieso on Jan 31, 2007 18:36:53 GMT 1
|
|
|
Post by Zarra on Jan 31, 2007 18:39:10 GMT 1
|
|
|
Post by david company on Feb 1, 2007 8:40:37 GMT 1
Schizophreniaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
;D
|
|
|
Post by Zarra on Feb 1, 2007 12:04:15 GMT 1
Sí, bon disc dels sepultura, però no el millor.
|
|
|
Post by david company on Feb 1, 2007 14:22:55 GMT 1
Schizos are never alone ;D
|
|
|
Post by jmAbellan on Feb 1, 2007 18:28:36 GMT 1
ARISE ya lo digo yo!
|
|