|
Post by david company on Feb 1, 2007 8:33:45 GMT 1
El thread de 'Musica que ens ha marcat..' m'ha fet evnir ganes de posar una caosa que fa temps que em dón voltes pel cap: Gracies a: - Jordi - Per gravarme un es cintes amb Helloween i sobretot per posar-hi per omlir la cinta una cançó anomenada The Number Of the Beast, la resta és història...
- Jose - Per passar-me una cinta mb un grup anomenar Accept, la cinta era el "Hungry Years", i per omplir-la amb The Prisoner, 22 Acacia Avenue, i troços de més cançons..has creat un monstre.. I per insistir en Overkill, un dels grups més infravalorats de l'escena thrashmetalera..i per Judas fucking Priest!!
- Isra - Per ensenyar-me les virtuts de grups com Yngwie Maalmsteem, Harem Scarem , Dokke, Symphony XSavatage.. i descobrir-me guitarristes com Gilbert, Vinnie Moore, Reb Beach, Ritchie Kotzen, Alex Skolnick, Pete Lesperance i Steve Morse
- David López, per Manowar, Anthrax, Metallica (si , si) i Karo, un dels grups més gays que hi ha, fa que Europe semblin Napalm Death..
- Pere Cabanes, per Dark Tranquility, Venom i altre gent extranya i sorollosa...
La culpa és tota vostra, m'heu fet un ésser marginal.
|
|
|
Post by jmAbellan on Feb 1, 2007 18:56:05 GMT 1
por alusiones gracias David C por Trivium!! y por Savatage!!! ;D Manowar también molan (aunque sean los yeyes del metal) pero sobretodo, por los buenos momentos juntos and remember, misery loves c...
|
|
|
Post by david company on Feb 2, 2007 7:54:20 GMT 1
Si fuese por buneos momentos...
[musica onirica] Recuerdo el concierto de Maiden en al Vall Hebron, subido a tus hombros durante The Clansman, lanzandole mi sujetador al Bruce..
|
|
|
Post by jmAbellan on Feb 3, 2007 22:12:44 GMT 1
coño fuiste tu???
yo pensaba que había ligado...
|
|
|
Post by david company on Feb 4, 2007 14:58:33 GMT 1
ese amor plutonico...
|