|
Post by david company on Jan 24, 2007 12:14:00 GMT 1
Aquest partit ha de marcar un abans i un després de "l'andadura" dels PSLY en la lliga de les estrelles.. Contem amb gairebé tot l'equip, excepte el Juanci per baixa mèdica i el Juan al 50%, excepte si algun grup de hard rock gay requereix dels serveis de l'Isra i el Jose.. Jo segueixo a la meva, com si algú em fes cas.. OSCAR
CESC/EDUARD JAUME/JUAN
ISAAC/JOSE/DAVID ZARRA/EDUARD/ISAAC ISRA/ISAAC/DAVID
DAVID/ZARRA
Després farem el que ens surti de la polla, com sempre.. Estaria bé que ens ajudessim quan un està perdut i té la pilota i 4 tius dels altres al voltant..ei, si voleu.. En lloc de buscar sempre passes la peu podriem buscar passes en lalrg (no cal que siguin al patadón) o al forat..inclus pases en curt pero més bombejats, per pillar-la de volea tal com ve..
|
|
|
Post by david company on Jan 24, 2007 17:36:41 GMT 1
Eduard és baix..vull dir baixa.. (anda que ha parlat el Pau Gasol..) .. Aò em fa replantejar-me si pagar la resta de calers i fugir per potes, però ..alas! seré un mascle i lluitaré per que els meus gols facin oblidar els xerrics de la genollera atòmica del senyor Serra. Si no tenim metrònom, haurem de fer servir la wualitat, o sea que Isaac Rubio, al escenario!. Contant que el Juan jugarà lisiat, proposo: CESC JAUME(JUAN)
JOSE ISAAC/ZARRA ISRA
DAVID
Com si plogués...
|
|
|
Post by Zarra on Jan 28, 2007 21:14:07 GMT 1
Al final, tampoc ho hem fet tant malament, i per segona vegada consecutiva he disfrutat molt...
La segona cosa que volia dir es que les posicions ben delimitades són importants, sí senyor...però estem en una edat en que hem de saber fer un passe en condicions... Ens costa fer més de tres passes seguits... Hem de continuar creient amb nosaltres, i no perquè ho fem malament, sino perquè el contrari te el precepte que ens fotarà una pallissa...
|
|
|
Post by david company on Jan 29, 2007 8:18:56 GMT 1
Jordi, tenim molta wualitat, no dubtis de nosaltres..
|
|
|
Post by nostromo on Jan 29, 2007 14:17:00 GMT 1
Je, je, us imagineu la cara de l'equip que arribi a perdre contra nosaltres ?
|
|
|
Post by Zarra on Jan 29, 2007 17:28:40 GMT 1
Doncs en algún moment haurà de canviar!!!!!!!
No oblideu que de la fase preliminar(el que hem fet fins ara és una fase preliminar, vamos, una lligueta), i ens posaram en els darrers 5 equips(o 4), i ens anirem enfrontant setmana rera setmana. Amb el que aleshores, sí que hem d ´anar a saco per ser els millors, de la fase pitjor...
PD:DAvius...que zepas...que tot i estar adalt baixo més que tú...ja veig que tornem a manipular la informació..o que encara no saps per on va la nostra porteria i la contraria..amb el que no et queda clar si pujo o baixo...ja,ja,ja....
Apa..que aquest divendres tornem a jugar..a les 21.30!!
|
|
|
Post by david company on Jan 29, 2007 20:00:20 GMT 1
nen, el divendres no vas baixar una puta vegada... No ho dic jo, ho diu l'Sport..
|
|