|
Post by david company on Jan 9, 2007 11:38:36 GMT 1
Sempre es pot somiar no..
|
|
|
Post by Zarra on Jan 21, 2007 18:56:54 GMT 1
Algú li crema benzina a les venes a part del zarra??
Es que si no...no valdrà la pena aquest apartat...llàstima..
Exemple: algú te referencia de la nova LC8 d´injecció directe de Ktm?Jo estaria molt interessat a alguna opinió, al igual que la nova aprilia 550, o de la nova hypermotard de Ducati.... PLease, I need it!!
|
|
cesc
New Member
|
Post by cesc on Jan 31, 2007 13:51:40 GMT 1
De veritat vols un bitxu aixi ? Doncs ja saps,.... passat per LOKÓ i demana'n un. TEnim molt bon accés a productes DUCATI. També molta experiència. No ho dubtis. Salut i gasss !!!! Xula la Hypermotard eh
|
|
|
Post by Zarra on Feb 1, 2007 16:14:51 GMT 1
Ja vaig demanar, i encara estic esperant resposta.(i això va ser al més de novembre..), però bueno.. ..el "vuelva usted mañana" comença a ser bastant habitual......en tot.
Per sort.....
|
|
cesc
New Member
|
Post by cesc on Feb 5, 2007 16:38:09 GMT 1
Que sàpigues que aquesta HYPERMOTARD encara no està al mercat. Per tant el "Vuelva Ud. Mañana..." continuarà sent habitual.
De tota manera, si t'interessa de veritat, quan estigui la bèstia a punt per comprar,... ja t'avisaré.
|
|
|
Post by Zarra on Feb 14, 2007 17:40:50 GMT 1
Ara ja m´has dit algo en seny... Ningú m´havia comentat que encara no estaba a la venta.
I quant deia amb de vuelva usted mañana, em referia a tot el que em rodeja, no a LOKÓ, OK? Tot és tot...(i era (i és)una gran ironia, sobretot al meu món laboral... Que no vull malsentesos...
|
|
|
Post by wowposter on Nov 12, 2008 8:14:14 GMT 1
|
|