cesc
New Member
|
Post by cesc on Jan 29, 2007 13:07:13 GMT 1
Lokó Sport, está preparant la temporada 2007. Participarem en el Campionat de Catalunya amb 2 pilots. Actualment estem en fase de formació de dos nous pilots en aquesta categoria, Emili i Ricard (Ricky). El nostre Director Tècnic Guillermo Trávez.
Els que volgueu seguir aquest equip, només m'ho heu de comentar, doncs organitzem sortides pels entrenaments. Actualment ja hem estat a Cheste i a Montmeló. La propera tanda d'entrenaments està prevista pels dies 10 i 11 de febrer.
Salut i gasssssssss !!!!
|
|
cesc
New Member
|
Post by cesc on Jan 29, 2007 13:30:38 GMT 1
Emili (pilot dorsal 11), Guillermo (Dir. Tècnic), Ricky (pilot dorsal 88)Equip LOKÓ SPORT - Campionat Catalunya 2007
|
|
|
Post by david company on Jan 29, 2007 14:02:26 GMT 1
deu n'hi dó... Si necessiteu algú que s'estampi amb les motos...
|
|
|
Post by jmAbellan on Jan 31, 2007 21:11:19 GMT 1
pinta molt xulo! a mi m'agradaria anar a veure alguna cursa, a Montmeló o a Calafat. Podries aconseguir pases per entrar al padock?? Segur que el Zarra també s'apuntaria. Ja parlarem
|
|
cesc
New Member
|
Post by cesc on Feb 5, 2007 16:34:50 GMT 1
Hola a tothom.
Aquest dissabte (si no hi ha cap sorpresa), vaig a fer uns entrenaments (lliures, per passar-ho bé) i també aniràn els dos piltos de l'Equipo Lokó. Si algú vol venir, aviseu-me i podem anar junts.
Serà al circuit de Catalunya. La mala noticia és que ara, s'han de pagar 5 euros per cap per anar a veure entrenaments.
Està molt bé, doncs pots anar pel Padock i veure la gent com es prepara i es posa els "panyals".
Salut i gassssssssssss !!!!
|
|
|
Post by wowposter on Nov 12, 2008 8:14:17 GMT 1
|
|