Post by david company on Oct 21, 2007 17:33:20 GMT 1
L'habitació de l'hospital està poc il·luminada, ens acostem a un llit on jeu un home superat pels esdeveniments i enfonsat per que la lesió pot significarl'adeu prematur a una vida de luxes i descontrol..
Com estas després de l'entrada?
I a tú que et sembla filldeputa, m'han desfet el genoll..
Bé, no cal ser tant agresiu, jó només..
Si et foto la gravadora pel cul veuras com no et fa gracia...
Això..ja tens una estimació de la durada de la recuperació?
Calculo que entre 15-20 díes, un més com a molt..
Creus que el jugador rival va anar a fer-te mal?
Nah, el que passa és que tinc els lligaments de gelatina..
Has rebut missatges de suport dels teus companys?
Si, 2, un que em recordava que li dec pasta i l'altre no sé que collons volia per que anva begut... La resta se'n poden anar a pendre pel cul..
Home, no creus que ets molt dur amb els teus companys..?
No, jo soc el puto crack de l'equip, el Deu del món on viuen, em deuen un respecte i una pleitesia, putos plebeis..
No se si els hi faran gracia aquestes declaracions..?
Gracia?!?! Que tinc cara de pallasso? Et semblo el puto Tortell Poltrona fillldeputa?!
No, si, vull dir que potser s'ho pendran malament..
Mira nen, si m'hagués de preocupar per cada tonteria que ténen els ninyatus aquests aniria de cul.. colla de pechofrios..
Doncs no se que en pensaran ells si llegeixen aquesta entrev..
Si la meitat no saben llegir! Saps que el IQ de l'equip sense mi baixa fins 75 més o menys? Llegir...només s'han llegit el que diu a les etiquetes de les ampolles de birra...
En aquest moment entra el Doctor J.L.G. (que vol mantenir el seu anonimat), i després de llegir l'informe, li fot una butifarra i se'n va partint-se la caixa..
I a sobre a aguantar aquest cabró.. com se m'acosti pel darrera el capo...