|
Post by CARLES on Feb 7, 2007 20:51:27 GMT 1
Bona tarda a tothom,
Soc el dorsal 3 dels Prosikitos, en primer lloc espero no tenir la imatge de guarro , se que soc contundent però no ho soc a mala fe
En segon lloc proposo un acord de germanor:
1) Aquest divendres sorprendre a tothom i fer-nos una foto de germanor a l'inici del partit 2) Al finalitzar el partit fer un simbolic canvi de samarretes, se que fa fred però ja que estem tots una mica sonats, siguem-ho del tot 3) Organitzar un sopar de gemrnaor, encara que sigui un entrepà al bar del Velodrom 4) Organitzar una pachanga Passala ja - Preosikitos, a final de temporada amb trofeus i tot >(algu simbòlic)
Ja direu alguna cosa
|
|
|
Post by XAVI PROSIKITOS on Feb 7, 2007 20:55:02 GMT 1
Me uno a la causa PASAKITO (PASSALA-JA + PROSIKITOS) y a ver si es verdad lo que propone mi entrañable 3. Ja direu algo!! Us deixo el meu mail: javilongo82@hotmail.com
|
|
|
Post by jmAbellan on Feb 7, 2007 22:03:52 GMT 1
abans m'he oblidat... sigueu benvinguts a aquest Forum respecte a les teves propostes, Carles 1) de puta mare 2) de puta mare (si no suem massa, clar) 3) de puta mare (millor un jabalí, però la idea és molt bona) 4) de puta mare: Trofeo al palomino!! jmAbellan
|
|
|
Post by david company on Feb 8, 2007 7:28:17 GMT 1
ostia, ara m'he emocionat!! Lo del sopar per a mi si.. Lo de les samarretes va a ser que no, que tenim una edat i uns mitxelins ;D Lo del 'amistós ho vaig estar pensant ahir, estaria bé si jugueu a mig gas.. Nomes faltaria uns altres 14 fora de la Lliga!!!
Ja parlarem!
Jose, lo de PASAKITOS parece un pastelito de imitación del carrefour...Como las pilas PANACELL o PANASHIBA..
|
|
|
Post by david company on Feb 8, 2007 7:29:24 GMT 1
Ah, i no tens imatge de guarro, i dur tampoc.. Jo soc el que no va esperar que tornessis al camp per treure de banda..així que..Nos veremos las caras!!!
|
|