|
Post by david company on Feb 26, 2007 12:15:13 GMT 1
A vore, contra aquests vam perdre 9-5. Va ser el dia que guanyavem a la mitja part i l'Isaac ens va fotre enlaire tot a l'arribar tard i voler guanyar ell sol.. No són un equip bó. Si els presionem a dalt la perden de seguida. El seu davanter es gira molt bé i marca mols gols, xuta a la primera que pot. Jo proposo presionar-los ben amunt tot el partit , forçant-los a jugar en llarg. El seu davanter (l'únic realment perillos) hauria de sofrir un marcatge paparra, jo crec que l'Isra i el Cesc es podrien turnar en secar-lo i el jaume de segon defensa per fer d'escombra (a mi el james em dóna molta seguretat). A mig camp (conto que l'Edu està trencat) es col.locaria l'Isaac de 'serebru' , doncs té la wualitat.. A bandes Abellan i un servidor de vostes, i en punta el Juancinho. Oscar
Isra/Cesc Jaume
Abellan/Isra Isaac David
juanci
Els de banda hauran de correr i presionar a part de pujar per intentar ajudar al davanter.. Comentaris?
|
|
Zarra Cliffor Wolverline
Guest
|
Post by Zarra Cliffor Wolverline on Feb 26, 2007 12:25:53 GMT 1
Vejam..no sé com estaré jo per poder donar ni que sigui un cop de mà..(o al peu)..je,je.. Però estic més que d´acord amb la tàstica pressing total..(de fet és la que més m´agarda, però la egnt en qüestió de segons es perd...
però sempre m´he fet una pregunta..tant dificil és jugar al pilla, pilla?
M´encantaria poder venir divendres...pot succeïr un miracle?
Bueno, si ahir vaig pujar al santuari de cabrera (entre Rupit i L´Esquirol) caminant, i amb la cama que l´arrastrava...però vaig pujar!!!
Bé, seguim..pressing total...
PD: les noies de granollers van jugar a mig gas...
|
|
|
Post by Isra on Feb 26, 2007 12:26:46 GMT 1
Jo no posaria a l'Isaac al mig.. recorda que en aquesta posició el que s'ha de fer és obrir joc = passar la pilota, i el menda no ho té gaire per la mà, jo el fotia en punta.. i que es vagi canviant per en Juanci..
|
|
|
Post by david company on Feb 26, 2007 12:32:56 GMT 1
Isra, comparteixo el pensament sobre l'Isaac. S'atabala i agunta massa, però no se a qui posar si l'Edu no pot jugar. Tú també ho faries bé, però crec que en defensa te sales.. Això no vol dir que no puguis jugar a dalt si estan al camp el Cesc i el Jaume. L'isaac en punta no em convenç, per que li costa molt baixar la bola (li surt rebotada..).
Jordi, vine a fer de mister, amb americana i tot. Lo del pilla pilla està bé si tens fondo, però a la que un et trenca ja l'has cagat..
|
|
|
Post by Zarra on Feb 26, 2007 12:50:39 GMT 1
Cap problema..puc venir i fer els canvis... Opino the same amb tema Isaac chupetans atabaleitor, i ho fa realment be adalt.
A quina hora és el matx???
Bueno, apart, dues coses...el pilla pilla sí, és lo bàsic, però si es juga amb una mica de cap.., és a dir fer molt més curt la trajectòria del jugador rival, i portant-lo a la banda, on s´ofegui, i faci dolent el passe, i és aquí on entrem nosaltres.
Apart, com he dit el pilla pilla no és literal... S´ha d´estar a sobre, a menys d´un braç per quant rebi la pilota, si és que la reb, i forçar l´error.
Lo del pilla pilla, per dossificar és anar fent diagonals sobre la trajectoria del contrari...la trayectoria más corta entre dos puntos, es...(2º EGB).. El que passa, és que no pensem... I si, la possibilitat de míster existeix...i ho fariem be, perquè ajudaria a que ningú es despistés, i fer canvis més ràpits..)
|
|
cesc
New Member
|
Post by cesc on Feb 26, 2007 13:47:23 GMT 1
Ep noissssss, crec que hem de fonamentar el partit pensant en...
1. Mosegar als seus defenses... o sigui, jugar mes a prop d'ells, deixar-los sense espai. 2. Solidesa en defensa (nostra), això vol dir ordre, contundencia i anticifació. No podem jugar com nenes. 3. Si tenim canvis,... s'han de fer servir amb el cap. Jugar a fer mes presió, que no puguin jugar amb facilitat, i fer canvis coherents. O sigui canviar jugador/posició per un que pugui cubrir el mateix lloc.
Us confesaré una cosa... quan veig que podem jugar mes fort, i no ho fem em poso com una moto i... llavors.... me'n vaig a dalt a fer presió !!! Ho sento... però.... sóc dels que m'agrada presionar i agobiar al contrari !!!!
Si haig de jugar de defensa.... prometo no pujar.... i fer-ho el millor que sàpiga. Ara, això si, necesito que davant us mogueu i ja ens encarregarem els defenses de passar boles a l'espai !!!!
Salut a tots !!!
|
|
|
Post by david company on Feb 26, 2007 14:14:26 GMT 1
Cesc tens rao, però no juguem així per que portem molts anys jugant patxangues entre nosaltres i no estem acostumats a anr al xoc o presionar fort. Prometu jugar més mascle el proper partit.
@jordi:
La trajectoria més curta entre dos punts es que els dos punts siguin el mateix (Horizonte Final), però necessitem un forat negre per doblegar l'espai-temps.
|
|
|
Post by nostromo on Feb 26, 2007 21:49:52 GMT 1
David, no comptis tant que potser et descomptes...
Tinc molèstic al genoll, però bastant menys del que el dissabte em vaig pensar. El dimecres sabré si puc jugar o no.
|
|
|
Post by david company on Feb 27, 2007 7:37:41 GMT 1
Ja ens diras alguna cosa, per que si pots jugar la cosa queda molt més fàcil.. Oscar
Isra/Cesc Jaume/Jose
Isaac/jose Eduard David/Isra
Juancinho/David
|
|