Post by unpableydingro on Feb 7, 2022 5:59:45 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Red Ball 4 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Red Ball 4 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka guld hack ▞▞▞
▞▞▞ Red Ball 4 2022 version ▞▞▞
Bra spel precis som jag kom ihåg men det enda problemet är att du måste betala för liv och jag önskar att vi kunde titta på annonser för ytterligare 5 liv
Jag gillar verkligen spelet.
Funkade när man precis installerat spelet men när man startar det efter det så stängs det av precis när det startas.
Red Ball 4 Arkadne igre zlzq
Mycket roligt, jag tycker verkligen om det, förutom att man inte får tillräckligt med liv. Särskilt i svårare nivåer där du behöver flera försök, räcker inte fem liv. Lives återställs också ett efter ett med tiden, så det tar ett tag att kunna spela igen efter att du har använt dem alla.
Geometry Dash Lite – Appar på Google Play
det här spelet är väldigt trevligt men det finns en dålig egenskap som är att livet återhämtar sig, det tar så mycket tid att ge livet
Livets uppladdning är helt halt. Spelet är för enkelt för att öppna plånboken för "premium".
ArabShoppy; Spela datorspel Bra Fundersam الكرة الحمراء for Android - APK Download; avdunstning nödvändig Generellt RED BALL 4 تختيم - YouTube
Grea
Jag älskar det men det behöver fler uppdateringar, jag har precis avslutat det med bara 5 minuter, snälla gör mer nivå för att också, snälla gör chefer svårare för jag bara hoppar och flyttar det är det, men jag älskar fortfarande det här spelet
Det är bra men problemet är lite svårt och om du dör kan du vänta till 10 eller 19 minuter för att spela igen 🙄
Red Ball 4 Arcade nvnw
Jag ger det här spelet 3 stjärnor eftersom en sak jag märkte med spelet är att om du dör 5 gånger så kan du nästan inte spela förrän nästa dag. Dessutom är det ett bra spel.
superbra
Det kunde trots allt ha fått 5 stjärnor, det är ett bra spel. Men du måste vänta i typ 20 minuter för att ditt liv ska återhämta sig om du förlorar alla dina "5 liv".
Inte ett gratis spel
Red Ball 4 Arcade nvnw
Jag älskar spelet, men anledningen till att ge 2 stjärnor är att när du inte förlorar mer spel. Du måste betala lile 3,99€ för ett annat spel. Snälla fixa detta eller GÖR INGA KÖP OCH SKA GÖRA 5 STJÄRNAR
Att ge 2 stjärnor eftersom det finns ett stort problem som gör att det här spelet inte är bra, att när vi avslutar 5× hjärtan, ger det upp tiden till oss som 12:59 minuter för de nästa 5 hjärtan att komma igång och börja om! Jag tycker att du bör ändra detta system för att göra det här spelet mer spelbart!
Company of Heroes: Kompania braci - Wikipedia
Hoppkontroll fungerar ibland inte när du trycker på tillsammans med framåtknappen.
Turbo Dismount™ Симулације kpll
Jag gillar inte hur det får dig att vänta 20 minuter bara så att du kan få ett liv till! De borde bara låta dig ha obegränsade liv, eller åtminstone inte låta dig vänta 20 minuter på ett liv, de borde åtminstone göra som 5 minuter inte 20! Men allt annat än det är kul.
Red Ball 4 Аркадни kji
Det här spelet är riktigt svårt och utmanande men i slutändan kan det bli ett riktigt roligt spel om din patient nog måste vänta i 20 minuter för 1 liv och en och en halv timme för alla liv tillbaka.
Att utnyttja kontanter. Skickar annonser och mikrobetalningar till barn. Den mest polerade delen av detta spel är delarna som driver annonser och tar pengar från dig. Helt klart de delar som företaget fokuserade på.
Jag avinstallerade det på 3rd world. Nivåerna blir hårdare och 20 minuter per liv är för mycket av en väntan. Jag går lätt igenom 5 liv på 5 minuter. Kanske tillåta en extra klocka för ett extra liv eller något
Hur nivå 35
Det är roligt, men jag fann att när nya verktyg introducerades till pusslet så skulle det vara så praktiskt att veta hur det nya verktyget används. Liksom arga fåglar introducerar en ny fågel/färdighet gör detta inte. Det är irriterande
Detta är väldigt mycket trevligt spel. men det är precis där i appen v förlora våra liv men jag har lösningen om du vill ha obegränsat liv 1. Gå till inställningar öppna ytterligare inställningar och öppna .datum och tid. Fixa 2 timmar senare tid... nu vet du hur du får obegränsat liv. Det är väldigt lätt!!! Så gör det här. Nu
Bra spel men vill ha mer liv
Efter man har spelat ett spel nu för så får man vänta bara
Det här spelet har kreativitet och galen fysik, vilket jag gillar. Men det är överspacklat med annonser. Det värsta av allt är att den har ett livsuppladdningssystem, med möjligheten att få ett premium-spelpass för att ta bort det. Detta är uppenbarligen bara en billig bluff, och det drar fördel av barn. Ladda inte ner det här spelet om du inte verkligen är ute efter att slösa pengar eller helt enkelt ignorerar uppladdningslivet.
Den här spelen är så bra jag har spelat klart spelet och jag spelet nu Hej då och hör redd vill 5 snälla #ples😂😂😂😂😂😂
Adventure Ball 4 - Red Ball App Ranking and Store Data - App ...
Red Ball 4 Arkadne igre zlzq
Det här spelet är sååå roligt och det behöver inte internet för att spela det enda dåliga är tiden det behöver för att få hjärtan men det är ett väldigt bra spel bra jobbat!
Jag älskar det eftersom du kan få nya skinn och klara olika nivåer. Men det finns en sak som inte är bra. Så fort du tappar alla tre hjärtan måste du vänta länge på att det ska göra om.💫
ATT DEN VAR RIKTIGT BH 😊
det är så bra
Funnnnnn! Och hård summa tims
Se Red Ball 4-kanaler som streamar live på Twitch. Registrera dig eller logga in för att gå med i communityn och följ ... Red Ball 4. 264 följare. •. Arkad.
Jag klarade 75-nivån men klockan kommer fortfarande inte och när jag vinner 1 prestation 10 gånger men den fortfarande inte är klar är den enda prestation jag vinner på 1 gång den föreslagna prestationen vilket tråkigt spel
Man borde ha mer liv
Fantastiskt spel, men det ena live i 10 minuter? Om det inte är så att du kan se en annons i 5 liv varje gång du tappade dem, men nej, du kan bara göra det en gång om dagen
Tråkigt