|
Post by david company on Mar 26, 2007 13:20:21 GMT 1
Volveran las oscuras gulundrinas, sos negras alas y tal …? Aquest divendres comença l'esperat retorn dels lesionats:
• El baluart defensiu, Mr. Zarraman. L'home amb un canó del .240 a la cama dreta. Poseidor d'una envergadura física que espanta. El gran capità que tothom ha trobat a faltar..crec. • El serebru al mig camp. Eduard Serra. El noi del Masnou, que viu a Mataró però que tornarà al Masnou.. El fan incombustible de Queen, Marl Tsanz, Ben Harper i Andy&Lucas. La manija del mig camp, la bisagra sobre la que l'equip bascula. • El Killer de l'area, el depredador del gol, el far perdut a la defensa rival.. (bé, potser no tant..). L'home capaç de baixar un passe del Zarra!!!
Aquest divendres les estrelles s'han alienat, i es possible que el retorn dels jugadors que han estat de baixa pugi la moral d'un equip que ha estat tractat injustament pels arbitres i els cambrers del bar. Curiosament, la recuperació d'aquests jugadors ha coincidit amb el tancament del Bailen 22.. Digue'm agossarat però sembla que torna la magia …
Ok, m'he passat, pero es que tinc ganes!!!!!!
|
|
|
Post by Zarracliffor on Mar 26, 2007 15:34:38 GMT 1
retornnos BRUTUS Zarrum habest!!!!!!
Sense conyes...A SAC!!!!
|
|
|
Post by david company on Mar 30, 2007 8:57:13 GMT 1
El TeMPS
Hola bona nit. Aquest divendres s'esperen vent, fred i xuzos de punta. Així que a aguantar el xaparron (de ocasions del rival) i a jugar al patapum p'arriba aprofitant el mal estat del terrenu.
|
|
|
Post by XAVI PROSIKITOS on Mar 30, 2007 16:49:27 GMT 1
En la meva opinió, Zarra hauría de jugar més avançat. Els seus xuts tindrán més profit si xuta desde 3 metres que desde 9.
Per cert, avui PROSIKITOS - INTER DE GRACIA.
A POR ELLOS!! OEEEEE
|
|
Aitor de los prosikitos
Guest
|
Post by Aitor de los prosikitos on Apr 2, 2007 18:59:36 GMT 1
No vem fer un bon partit, pero els vem guanyar 6-3. Vem ser mes llestos, el nostre Carles Tanquer, va treure de les seves caselles al bisbal asesí i el va expulsar. Total que 3 puntets a la saca (cuan vareu marxar anavem perdent) y ens jugarem la lliga d'aquí dues jornades (tindrem que guanyar de 4 gols al join) será un partit rollo España - malta.
Bueno sort pel que queda la lliga
|
|