Post by david company on Apr 14, 2007 9:22:53 GMT 1
Memorable nit de pluja al Pavelló del Vall Cabron. Definitivament som un equip que es sortiria a Escocia o Irlanda. Ens vam sentir cómodes al camp i l'efecte de la pluja va fer que poguessim aguantar molt bé totl'esforç que vam fer. Aquest va ser un dels millors punts del match, una condició física com la del Chelsea aquest dimarts. Semblavem 6 Essiens al camp. Però no tot van ser coses bones. Encara no hem aprés a controlar un partit que guaynem (potser per manca de costum). Vam abusar dels passes curts per terra en un camp que no permetia aqeust joc. Enlloc de treure'nsla pilota de sobre , la rifavem jugant en horitzontal o cap enrera, fins i tot treient de banda (l'Edu es desesperava, i feia gràcia, però te raò!). Després de pendre'm 2 Tranquimazins(TM) i mitja ampolla de bourbon em vaig calmar una mica..
No es tracta de criticar a ningú ni personalitzar els errors (eh, Juan, menos filigranas..) sinó intentar que el proper cop que anem per davant en un match no ens dormim ni ens conformem... El qu eés clar és que tal com estava el camp es veia que no es podia jugar per terra, s'ha de buscar el passe en llarg, i no ho dic per que jo estic a dalt i vull ser el crack que marqui, es per que ens hem de treure la pilota de sobre , que ens la foten!!
Positifo:
Negatifo:
Que semblem nous... Portem tota la lliga remarcant que ens hem de treure la pilota cap a munt en defensa, que no ens hem de liar, i dale.. No cal que ajudem als rivals, no els hi cal...
MVP
Tot i que l'Oscar s'ha guanyat el trofeu ad infinitum el MVP de l'ultim partit, per avassagadora majoria ha estat:
ISAAC RUBIO
Mr.Blonde
El millor descobriment desde la salsa barbacoa. El millor central distribuïdor que he vist, bé no és veritat però és lo que hay.. Va estar inmens, ben col·locat, tallant pilotes DE CAP!!!!!, i distribuint amb un criteri impropi dels Pasala Ya!!. Un descobrmient fantasbulós.
El Dur
Israel Bermudo
En aquesta foto es pot apreciar la vendetta...
Crack
Eduard Serra
Es pot apreciar l'esforç que ha fet per poder seguir en actiu al mon de l'esport. Un exemple per tothom.
golejadors
Eduard - 2
Israel - 1
David - 1
Instantanees del match
Aqui podem apreciar el gol de cap de David Company, tot i estar lesionat del genoll..
Una fotografia del parking..
Estat del camp, que NO PERMET JUGAR EN CURT COLLONS!!!!
No es tracta de criticar a ningú ni personalitzar els errors (eh, Juan, menos filigranas..) sinó intentar que el proper cop que anem per davant en un match no ens dormim ni ens conformem... El qu eés clar és que tal com estava el camp es veia que no es podia jugar per terra, s'ha de buscar el passe en llarg, i no ho dic per que jo estic a dalt i vull ser el crack que marqui, es per que ens hem de treure la pilota de sobre , que ens la foten!!
Positifo:
- La pressio: Increïble com vam presionar tot el partit, i tots!!! fins i tot jo vaig baixar varios corners!! On anirem a parar.
- El descobrimet del nou Beckhenbauer.
- L'efectivitat golejadora.
Negatifo:
Que semblem nous... Portem tota la lliga remarcant que ens hem de treure la pilota cap a munt en defensa, que no ens hem de liar, i dale.. No cal que ajudem als rivals, no els hi cal...
MVP
Tot i que l'Oscar s'ha guanyat el trofeu ad infinitum el MVP de l'ultim partit, per avassagadora majoria ha estat:
ISAAC RUBIO
Mr.Blonde
El millor descobriment desde la salsa barbacoa. El millor central distribuïdor que he vist, bé no és veritat però és lo que hay.. Va estar inmens, ben col·locat, tallant pilotes DE CAP!!!!!, i distribuint amb un criteri impropi dels Pasala Ya!!. Un descobrmient fantasbulós.
El Dur
Israel Bermudo
En aquesta foto es pot apreciar la vendetta...
Crack
Eduard Serra
Es pot apreciar l'esforç que ha fet per poder seguir en actiu al mon de l'esport. Un exemple per tothom.
golejadors
Eduard - 2
Israel - 1
David - 1
Instantanees del match
Aqui podem apreciar el gol de cap de David Company, tot i estar lesionat del genoll..
Una fotografia del parking..
Estat del camp, que NO PERMET JUGAR EN CURT COLLONS!!!!