|
Post by david company on Apr 30, 2007 18:50:47 GMT 1
Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Som una puta merda, som una puta merda, som una puta merda Ara ja em sento millor.. Bueno no. Com collons podem pedre contra aquella colla de disminuits???!?!?!?!? Com collons no podem jugar contra 6 i fer algo mes que correr com una colla de pollastres decapitats?!?!?! Som una merda d'equpi que no sap jugar ni cintra el Racing del Cotolengo. I ara comença la lliga dels subnormals i no tinc clar que fotem res .... Joder, colla de ... Es que no fotem ni un puto pase al peu, OSTIAS!! OSTIAPUTAAAAAAAA JODER MERDA I a sobre REGALEM 2 dels 3 GOLS, per que no mirem al fer els PASES!!!!! COLLONS, quE SEMBLEM NOUS!!! El millorOscar. El PitjorLA MERDA DEQUIP DE MERDA QUE SOM El MomentasoEl porter que s'encara amb mí, i després l?Isra s'hi fica i el Juan i una mica mési entre tots li fotem una pallissa al yayo aquell que se'n va a casa calent... Les frases del partitIsra: QUE TE ESTOY PIDENDOI DISCULPAS!!! (cridan't al porter a escasos 2 cm. de la seva cara i el porter dient-li NO TE ME PONGAS CHULIN) Isaac: Àrbit, amb l'home aquest en aquest estat no es pot seguir jugant el partit, està molt alterat... Nou Himne del PSLYEl nou capità del PSLYEns veiem a la lliga dels retrasats... No sabem jugar a res..
|
|
|
Post by zarraclifforyumas on May 1, 2007 10:21:36 GMT 1
No, si sense el pitxitxi del equip...poques coses sabeu fer.. Ara heu aconseguit que el Zarracliffor sigui internacional...quins sants collons.... Menys mal que entre que estava "tocat", i era a les 00.30..no vaig venir...
Ara cal reflexionar(mmmphf!!!), intentar fer un pase al peu(JA,JA,JA!!), i xutar entre els tres pals...(necessitem una ajuda psicològica...JA!!).
Quina llàstima, i serà perquè no en sabem...
Almenys en aquesta crònica no m´ha tocat el rebre..
|
|
|
Post by nostromo on May 1, 2007 10:35:34 GMT 1
Jo afegiria una cosa més..... quina puta merda d'equip que som.
Realment, o jo no en tinc ni p*t* idea d'entendre el futbol, o tenim els conceptes molt equivocats quan estem al camp.
- Quan juguem amb pluja, ens dediquem a jugar per baix i a passar-la cap endarrera.
- Quan juguem contra 6 que estan tots tancats (no sabeu vosaltres quin complexe de Barça em va agafar l'altre dia, d'aquell Barça quan se'ls tanquen al darrera i no en donen una de bona), ens dediquem a penjar pilotes quan només tenim 1 davanter per 5 defenses!!!
Està clar que no sabem jugar a futbol, i si a sobre no hi ha espais (com ens va passar l'altre dia), com que tardem una eternitat en moure la pilota i en passar-la amb condicions no acabem ni una jugada.
No sé, crec que ja no és temps de posar-nos a entrenar amb una pilota de platja per apendre a controlar globos. Diria que de tot l'equip només som dos que sabem baixar la pilota ràpid, i precisament som els que més hores a la platja jugant a futbol ens hem passat.
Tampoc crec que estiguem a temps de saber passar la pilota i menys de veure els forats buits, ni de generar espais arrastrant defenses perquè puguin pujar per les bandes, no, no demano tant.
Simplement demano que cadascú accepti les seves limitacions. Jo en tinc un güew, i tinc clar que no em veureu posant la cama en certes posicions, per això, tot i que sé que ho podria fer millor jugant al darrera, no em sento capacitat per jugar al darrera perquè deixaré passar a molts.
Tenim jugadors que tenen una capacitat de recuperació molt bona, pero que el passe i menys el regat el tenen per la mà (Abellan i Juan). Per favor, un cop hageu recuperat la pilota, simplement passeu-la a qui estigui lliure, no intenteu fer una vendetta i pujar a l'atac sols (en el partit del divendres vaig comptar 6 incursions vostres d'aquest tipus. Totes 6 amb el mateix resultat, pèrdua de pilota).
Tenim jugadors que van molt bé al darrera (Isaac i Cesc), l'únic problema és que s'intenta en masses ocasions pujar pel mig, i això al final a l'equip contrari se li fa un favor. Cal anar canviant, i si es puja una mica més escorats es facilita l'oxigenació del centre del camp i és un inici per generar espais buits, buscar parets, o en el cas de no tenir ningú al davant a qui passar-li, passar-la a l'altre banda, que al estar més separat, tindrà una mica més de temps per controlar i mirar a qui passar-la.
Tenim jugadors ràpids (Isra) dels que no n'aprofitem en cap moment la seva velocitat. Si bé és cert que l'altre dia era impossible aprofitar la velocitat perquè tenien l'autobus posat al darrera, si no generem espais, és complicat que algú se'n vagi.
L'altre dia el que vàrem trobar a faltar segurament és al Zarra. Era un partit que haviem d'haver matat l'equip contrari a xuts des de fora. Tenien un porter camí de la residència de la 3a edat, i pocs xuts entre els 3 pals li van arribar. Ens falta xutar molt més (la porteria és molt gran i l'únic que s'ha de fer és provar-ho), i sembla que amb això només el Cesc i el Zarra s'animen a fer-ho. Tant bon punt s'estigui a 3/4 del camp, si hi ha possibilitats de xut (i no tenim 3 jugadors davant tapant-nos), XUTEM!!!
Si comencem a xutar, el que es provoca és que els defenses vagin a tapar el xut, provocant que es trenqui la linia de defenses i així es pugui buscar una paret amb el que està de pivot. S'ha d'aprofitar al David!!! ja sigui per buscar una paret amb ell, ja sigui per passar-li perquè te la torni i tornar-li a passar....
En fin, ja m'he desfogat també una mica... mira, ni m'ho torno a llegir, ho penjo tal qual.
PD: Cal dir que el nou capità ha sortit molt afavorit en la foto.
|
|
|
Post by david company on May 1, 2007 15:56:45 GMT 1
|
|
|
Post by nostromo on May 1, 2007 20:06:35 GMT 1
Coi, t'he posat a la llista dels que saben baixar la pilota i que ets un referent a l'atac i que no t'estem aprofitant... que més vols.
Si fossis el Jaume, o el Juanci, o l'Oscar, que no he posat res, encara.
Va, espero que el proper partit el poguem guanyar d'una vegada per totes!!!
|
|
|
Post by jmAbellan on May 1, 2007 21:48:38 GMT 1
reconec que no m'afecten les crítiques rebudes no m'afecten gens! i no guardo rencor a ningú a ningú. però el que és més important: encara crec en l'equip ala a la mierda hombre!! per fotre aquests partits, em quedo a casa fen-me palles amb la rubia del "Mira quien baila"
|
|
|
Post by Yngwie qu on May 2, 2007 6:59:59 GMT 1
Coi!!.. un dia que marco 2 putos gols i no se'n parla gens ni mica. Però quina merda de favoritismes!!! David -> Ja no et defenso més. ale ale. Mr. Eduard, un cop més, té raó.. no cal dir més. Jo quan vam començar la "matança del porc" ja vaig comentar que creia convenient entrenar però no tothom pot (és comprensible).. Ara bé, el que si és molt evident crec jo: l'any vinent ens hauriem de plantejar no llençar els calers.. o si més no, prendre'ns el tema més en serio... You know?
Pd: Si algú vol tirar calers una temporada més, proposo que canvii el nom = Som una puta merda.
|
|
|
Post by david company on May 2, 2007 8:50:08 GMT 1
PD: El virtuós guitarrista va fer dos gols...
Lo del canvi de nom no ho veig clar.. Ens podriem (de podrir) dir PSLY 2.0 o Anda que pagar pa esto..
@eduard:
Sóc el referent a l'atac perque només hi ha un davanter!! i lo de baixar la pilota..ni que fos un bomber que es guanyes la vida baixat gats dels arbres... No regatejo (pq no en sé.) no xuto per qu estic d'esquenes, i a sobre el guiatrrista gay passa de defensar-me més... L'any que vé fitxo per l'Inter de Gracia..
|
|
|
Post by Zarraclifforyumas on May 2, 2007 9:42:49 GMT 1
Senyors....nem a pams.. En primer lloc, crec que no hem llençat els diners.(Almenys jo). Jo sóc de la teoria que nes hem quadrat en quant a responsabilitat, i ens hem vist cada divendres. Jo hauria pagat el doble, per que a Alella la gent vinguès amb la mateixa regularitat que aquí, i no tenir la sensació d´arrastra-los de casa a la pista.
També he observat molt més el fet que juguem molt més seriosamnet entre nosaltres que amb una competició...sigui la que sigui.
És important, com diu l´edu, de saber les nostres limitacions i intentar sobretot potenciar les nostres qualitats. No podem(abe, juan..)agafar i fer a tort i a dret. És cert que hi ha gent que físícament està molt be, altres molt malament(jo, per exemple), però per exemple, aquest que estàn be, es creuen que són Zendens, Drogbas, o el que sigui, i el que haurien de fer es a ser més humils i seguir practicant(qui tingui oportunitat) el toc. i no fotre una pedrada i que s´espavili el que reb la bola, exhimin-se de "mea culpa". Sé de sobres que el futbol set és tutto different al sala.Jo per exemple sempre he reiterat que hem sento molt més cómode amb el sala, però això no justifica que trepitgi merda quant jugo al f7, o pensar. LA gent juga massa atabalada....i no s´ofereix com ens hem d´oferir. I fem el que no hem de fer. Passem quan no l´hem de passar, i ens la quedem quant l´hem de passar. Però el món no s´acaba aquí.collons...
Apart, crec que tinc la raó, en aquest aspecte.. i es que el camp és realment petit..i ho puc demostrar.quant vingueu un dia a Sant Pere de Torelló, i fem un set al camp municipal...ja veureu. De fet, el d´ara, el de BCN fa 40 de llarg, per 25 d´amplada.
De llarg és el mateix que un de futbol sala. Ara be, si posem 14 persones enmig del camp, més una bola que és nivea..és normal aquest disbarats, salvo pels experimentats de futbol gran com l ´edu..(i prou).El reste venim de sala, i és un follón...(amb el que demano més transigència, tot i tenir RAÓ contundent i absolutament).
Hem de ser realistes, i del que dic de futbol sala, potser l´unic que ha competit i entrenat he sigut jo, amb el que encara la cosa es dificulta molt més.Perquè? Si pèr exemple en la nostra patxanga, ja de per si, la col.locació, en molt de nosaltres és nefasta, doncs imagian´t en 7, en camp de futbol sala, i amb una pilota nivea que no estem gents acostumats.
Tot i això, no sóc del parer de llençar la tovallola, i dir que tot és una me... Sí que és una me, però no podem canviar el xip e intentar pensar algo més positiu en lloc de ser destructiu.
Jo de cara a la temporada que ve, vull repetir, encara que si fos sala millor que millor.(ja per gent, i ja per que més d´un dirà que no).
|
|