|
Post by david company on Jan 5, 2007 9:47:55 GMT 1
Aquest any el Papa Noël s'ha portat bé... Un dels regals que més il·lusió em feia era el Chemical Wedding. Aquest cd ja el tenia, però han re-editat tota la discografia amb bonus tracks.. D'aquestes bonus tracks: Return of the King, Real World i COnfeos jo tenia les dues últimes, gràcies a deixar-me 18 € en el single japonés de Killing Floor, però la autèntica joia és Return of the King. Ara el cd està complert, encara que personalment, Confeos i Real World no lliguen gens amb la resta del CD...
Aquest disc no és només el millor disc del Bruce en solitari, sinó que si l'hagués de posar ne contexte amb la discografia de Maiden, estaria en segon lloc per sobre de Number o Powerslave i per sota del 7th Son .
El motiu? Està hipercurrat, tant en lletres (Bruce i William BLake) com en la producció, ue lliga motl bé amb la temàtica decadent i onirica que segueix el disc...
I les parts narrades (fetes per el increïble Arthur Brown, de la Crazy world of Arthur Brown, un grup psicodelic dels 60) son simplement sublims..
Per mi, és un dels millors discos de metall de la història..
Per cert, val 9€ al MediaMArkt, ja trigueu..
|
|
|
Post by jmAbellan on Jan 5, 2007 23:35:08 GMT 1
es un buen disco, pero creo que exageras un poco.
Próximas discografías
Judas Priest Megadeth Overkill (a veure si tens pebrots!!)
|
|
|
Post by david company on Jan 6, 2007 7:31:00 GMT 1
Judas Priest..? ya la tengo
MEgapussy? para que, solo es bueno el Rust in Peace
Overque?
|
|
|
Post by jmAbellan on Jan 6, 2007 15:03:16 GMT 1
Judas Preist... compártela!
Megadeth:
1. Rust in peace 2. Countdown to extinction 3. Peace sells 4. So far so good... so what 5. Youthanasia 6. Cryptic wrtittings 7. Killing is my bussiness 8. The world needs a hero 9. Risk
el resto de la discografía, no la puedo juzgar.
Los dos primeros discos están a mucha distancia del resto. Peace sells es muy agresivo, muy thrash. Horrible producción, pero musicalmente muy afinado. So far so good es más irregular, canción a canción es más brillante que el Peace sells, pero en conjunto queda justo por debajo. Le falta carisma. Youthanasia es el principio de la decadencia compositiva de Dave Mustaine, dando una de cal y dos de arena. Algunos temas son puro relleno. Criptic está en la línea del Youthanasia, compositivamente más arriesgado por influencia de Marty Friedman, le falta acabar de matar. Se salvan "Sin" y "She-wolf", brillantes. Killing is my bussiness fue un debut demasiado precipitado. Muy sucio, áspero al paladar. World needs a hero fue un regreso muy aceptable, gracias en parte a la colaboración de Al Pitrelli, aunque quizá algo frío en conjunto, le falta alma. Risk es un disco inclasificable. Lástima que ese intento por dar la nota se quedó en un despiste colectivo. Creo que nadie hemos llegado a entender lo que Dave quería transmitir
OVERKILL
lo suponía, no tens pebrots!! dedícate a colgar fotos de black metaleros, snake
|
|
|
Post by david company on Jan 7, 2007 9:54:07 GMT 1
A ver..el unico disco bueno de Megamuerte y no lo tienes? ya sabia yo que eras un 'jevi' de plástico...
En cuanto a los Overkill, bueno, pues como nunca me ha dado fuerte por el thrash mental, no los he seguido como para tener sus dicografias las tengo en MP3 debido a la mala unfluencia de algun delincuente...).
Pero prefiero mil veces antes a Annihilator que a Overkill...;D
|
|