|
Post by david company on Jan 11, 2007 8:50:01 GMT 1
De moment confirmats:
- Jordi - Jose - Isaac - David - Juanci - Jaume
Baixes: - Juan (lesió) - Eduard (lesió) - Isra (s'ha de fer les cames)
Per confirmar:
- Oscar - Cesc
Esm sembla que no hi haurà canviiiiiiiiis ;D
|
|
|
Post by david company on Jan 11, 2007 12:10:11 GMT 1
La Tàctica:Diuen que és de sabis rectificar...L'altre dia parlant amb el Juan vam corroborar que els equips rivals , quan ataquen , com a molt deixen 1 o 2 tius al darrera. Nosaltres tenim 3. Aixó fa que ataquem amb 3 i ells defensin amb 6. I aixó ens posa les coses molt complicades. He estat donant voltes a quina seria la millor manera de col.locar-nos en el camp i em sembla que seria així: Oscar Zarra Cesc
Isra Isaac Abellan
David
Això permetria tenir al darrera gent amb molt bon xut de lluny (veure anàlisi de la plantilla) i amb habilitat per fer passes en llarg i curt. Un altre punt es que el Jordi es pot incorporar al mig camp, deixant al Cesc de tanca. Per que? Per que el Cesc és més ràpid que el Jordi, i si se'l pixen tenen un 1 contra 1 molt clar. Les bandes (Isra i Abellan) han de fer de carrilers, obrint el camp i buscant les pilotes servides per el 'serebru' (Isaac) o obertes per la boya (David). Un altre moviment seria si jo m'obro a una banda (malpensats) el jugador de banda ha de bascul.lar cap al mig, per mantenir l'esquema.. Els canvis (per posicions) podrien ser: Cesc per Isra o Jaume. Jose per Jaume, Juan o Juanci. Isra per Jaume, Juan o Juanci. Isaac per Juan, Cesc o David. David per Jordi, o jugar sense referència a dalt. Espero aportacions. Hem d'assajar faltes .. Jo tinc alguna jugadeta pensada però no se com posar-ho aquí.. Potser faig un dibuix amb el Paint..
|
|
|
Post by david company on Jan 12, 2007 7:56:18 GMT 1
Veient la llista de baixes, haurem de fer uns retocs tàctics: titularsuplent Oscar*David
Jordi Cesc*Jose
JoseiJuanci Isaac Jaume
David
* : Aquests dos han de cofnrimar la presència, però jo crec que vindran..
|
|