|
Post by david company on Jan 26, 2007 10:25:22 GMT 1
Bueno, ya trigava.....
maiden, desde fa uns anys, ha pres uan direcció musical bastant diferent del que ens tenia acostumats. Ha passat de fer un heavy directe amb alguna cançó més progressiva (no en plan DT) a fer discos molt orientats al prog-rock dels 60.. concretament van començar al XF...
El disc comença amb una de les pitjors cançons que han fet, DIFFERENT WORLD, no es que sigui dolenta en si, es que no lliga amb la resta de l'album ni en estil ni en temàtica..Quasi tant dolenta com WILDEST DREAMS, i comparteix el mateix tema..i a mes el videoclip és patètic i no te res a veure amb la lletra..
Després tenim la increïble THIS COLOURS DON'T RUN, una frase del Bruce a l'incident de l'Ozzfest de l'any passat.. Aquí comença en caviar, i el nivell esmanté fins potser la última (al jose no li agrada) THE LEGACY.
La balada OUT OF THE SHADOWS és una de les milors balades de Maiden, només superada per REMEMBER TOMORROW i STRANGE WORLD.
Tots els temes son llargs, progressious amb grans parts instrumentals.
La única pega es la veu del Bruce, que el fan cantar massa agut...
El millor disc desde el 7th Son.
|
|
|
Post by jmAbellan on Jan 27, 2007 21:33:58 GMT 1
molt be David!
Gran disco, cada día estoy más convencido. Maiden ha ido evolucionando su concepto musical en estos últimos años, pero nunca han perdido una coherencia musical (salvo el nefasto "Virtual 11"). La labor de la banda en esto disco es muy buena, se paladean unos detalles excelentes de guitarra, samplers, voz. Vale, no van a saco como en Acess high, pero no cansa para nada, como podría pasar con los Dream en "Octavarium" (gran disco, pero para iniciados).
Me gusta porque no es un disco con altos y bajos como "Fear of the dark". Es muy compacto, y sin embargo para nada lineal.
Para mi la canción inconexa es The legacy. Se me va un poco, me cuesta. Claro que todavía no he coseguido pillar el punto a Tool. Igual es eso...
Por cierto, a mi me gusta mucho mucho Children of the damned (sobretodo el solo de Dave)
|
|
|
Post by david company on Jan 29, 2007 8:25:23 GMT 1
Children no es una balada al uso, y creo que el solo es del Adrian...
|
|
|
Post by Zarra on Jan 30, 2007 18:24:34 GMT 1
Déjame que diga que Virtual XI para mí, es un exelente disco.. y no olvides que para gustos , los colores...
|
|