|
Post by david company on Jan 13, 2007 9:21:00 GMT 1
Com voleu que ho digui. Estic molt mosca, i a més el Gerard s'ha despertat a les 7 del matí.. Intentaré ser positiu.He vist una millora molt gran en el joc sobretot en mig camp, i al davant també ho estem fent molt bé. Clar que l'equip rival no era un equip que pressionés molt i ens ofegués, però excepte 3 o4 equips (Inter de Gracia, Michael Collins..) crec que tots són d'un nivell semblant.. Anyway,varies coses MOLT positives: - Joc ofensiu: en el bon sentit de la paraula. Molt bons moviments en atac, obrint bandes. Ja xutem amb més intenció. Busquem rebots del porter rival.
- Control al mig camp: Ja no anem tant a saco cap amunt. Mirem on està el company més ben situat i normalment tenim criteri per triar la millor oció. Hem aprés a tornar la pilota cap enrera i tornar a començar.
- El factor Eduard:No li faig la pilota per que sí. Quan estava al camp donava una tranquilitat.. Saps que si té la pilota triarà la millor opció el 95% de les vegades, i el 5% restant normalment es pot aprofitar ficant el cap Llàstima que no estigui per jugar tot el partit.
Però també coses negatives: - Baixes: Hem notat MOLT les baixes del Juan en atac i els aports defensius del Cesc i l'Isra. Amb ells 3 no crec que haguèssim perdut. El Cesc és un defensa collonut, tant en el tall com en mantenir la posició L'Isra aporta un sacrifici i un control al darrera molt bó, apart d'unes qualitats ofensives molt importants. El Juan s'hagués sortit..ens deixaven 2 metres..Collons, si fins i tot jo me'ls he pixat!!!
- La defensa: No. Es que no. Jo no decideixo qui juga a on, però si algú s'ofereix a jugar en una posició, ha d'agafar la responsabilitat que el lloc implica. Les posicions no son sagrades, si algú creu que en un altre lloc ho pot fer millor, que ho digui i estudiarem (entre tots) variants.
- Disciplina tàctica: Buff. Aixó desespera a l'Isaac, un jugador acostumat a la rigidesa tàctica del Calcio i la Bundesliga. A mi el que em preocupa és que si un defensa puja fins a dalt, el seu lloc no és tapat per un altre jugador. S'ha de millorar,però no ho veig tan greu. Per exemple, quan hem coincidit el Juanci i jo al camp, i ell jugava també a dalt i baixava tant com jó, per no deixar l'equip venut m'he recolocat al mig camp, obert a l'esquerra.
Evidentment, tots la caguem, jo el primer. He tingut 3 possibilitats de passar-la a gent que estava sola (Juanci i Jose) però quan sóc aprop de la porteria no veig res més, ho he de millorar. Tenim molt marge de millora encara. Potser hauriem de definir més seriosament les posicions al camp i parlar-ho una mica. Golejadors: Isaac (1) Juanci (1) David (2) Haurem de penjar alguns cartells (i col.locar algun 'gadget') a la porteria de l'Oscar: I una recomanació: Il Mercatto:S'età rumorejant la incorporació d'alguns jugadors per reforçar la plantilla. Les posicions que el director tènic té pensat reforçar són la davantera, el mig camp i les bandes. Però encara no hi ha res confirmat -Reuters
|
|
|
Post by Zarra on Jan 13, 2007 11:27:01 GMT 1
Sí, noi tens raó... Salvo amb el tranquimacid....que en lloc de 500, dec necessitar la dosis pels elefans...diguem-ne 1 kg cada 5 minuts. És cerrt que no tinc paciència, i que em desepero..però es que des d´abaix es veuen tots els errors, i per exemple som incapaços de fer tres passes seguits. Perdem, i a més tontament la pilota..i la defensa només fa que patir, i el pobre óscar que fer-se el hara-kiri. Esparvero al galliner...sí, i fins i tot massa, i em sap greu, molt però això no justifica que la gent pugui pensar, controlar, ja no dic posar el peu...desde abaix es veu com si fossim toreros més que jugar al futbol... Fisicament deixem més que desitjar, també cert, però si ho sabem, perquè coi juguem com si fossim lirolas???(només pregunto..) En la defensa un es desanima ràpid, i encara no se com l´Oscar no ens ha deixat, ja que va venir amb la condició de jugador, i de porter quant faltés el Mercarder...i a sobre...
Per la part positiva, sí que es ben cert que quant l´edu estava era un referent clar. La seva veterania era ben palesa, i sí..es notava una tranquilitat i seguretat, almenys jo. Un altre fet a destacar i sens dubte és el passe enrere(fruit de escridassar ei...que et recolzo!!!)..però es fa el passe que és més que important... L´abe, de per sí, sempre el fa, però si a més es suma l´Isaac, Jaume..el ritme es diferent..però el millor es que un cop fan el passe es desmarquen...amb el que es pot triangular... Els nous possibles fitxatxes...vejam...seràn rotllo Bekcam?je,je...
Be nois...no us preocupeu...que acabarà sortin... I em plantejo de jugar més adalt..així no molestaré als meus contertulians...
PD:quí deia que baixava???L´isaac pot comptar amb els pels d´un ou dur les vegades que la gent baixava... O NO?
PD?:Els córners...la nostra mitjana d´alçada és d´1´70(sent molt optimista), no sabem centrar..(si està l´edu sí), i els contraris, sempre han sigut més alts...com és que centrem??? No hem fotut ni un de corner per alçada...i no parem de fer-ho... Crec que no optimitzem els nostres recursos...
PD:i aquesta és la que potser em desespera més: perquè collons no xutem més? És que val doble si entrem amb la pilota dins la porteria...
Ahir es van marcar els 4 gols per xutar...i si no entra..el rebot del segon pal...
Be amics..ens veiem el proper matx....a la mateixa hora...(Apa que també..)
|
|
|
Post by david company on Jan 13, 2007 17:23:07 GMT 1
De moment sembvla que es baralla la següent possibilitat:
DEFENSA:
JUAN CeSc JAUME (en combinacions de 2 en atac i 3 en defensa)
Els nous fitxatxas s'hande guanyar el joc, sobretot el davanter de pacutilla aquest que li ve a treure al joc al Pelele del Masnau
|
|
|
Post by jmAbellan on Jan 14, 2007 20:31:50 GMT 1
Bueno, voy a tratar de ser positivo:
el "Passa-la ja!" esta temporada ya ha jugado su partido más bochornoso, repugnante, decepcionante, desquiciado, deshonesto y desfigurado de la temporada.
NOIS, pitjor ja no ho podem fer!!
A partir de ahora, sólo cabe pasarlo bien, disfrutar y volver a casa contentos, si es con una rubia mejor (una Estrella, of course).
Pido perdón al equipo por mi nefasta actuación del viernes, nervioso y desconcentrado, y por mi comportamiento tras el partido. Pero joder, yo creo que todos podemos hacer algo más que el ridículo del viernes. Una cosa es perder de 18 y volver satisfechos al vestuario, y otra cosa es suplicar que el árbitro pite el final de una puta vez para no acabar pagando tu rabia y tu impotencia contra la tibia de algún contrario.
Neverthelles, I keep the faith in Passa-la ja.
|
|
|
Post by david company on Jan 15, 2007 7:52:55 GMT 1
Bon Jovi forever!!!
|
|